ستارگان فوتبال
.:: Your Adversing Here ::.

سپاهان در ضربات پنالتي استقلال را حذف کرد

نيمه نهايي جام حذفي

تيم فوتبال استقلال در نيمه نهايي جام حذفي برابر سپاهان در ضربات پنالتي شکست خورد.


 

اولين ديدار نيمه نهايي جام حذفي از ساعت 17:05 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 60 هزار تماشاگر بين دو تيم استقلال و سپاهان برگزار شد. بازي در طول 90 دقيقه قانوني و دو وقت اضافه 15 دقيقه اي‌ با نتيجه يک بر يک مساوي به پايان رسيد. تا ماراتن فوتبال بين اين دو تيم به ضربات پنالتي کشيده شود. در ضربات پنالتي سپاهان به پيروزي رسيد.

به گزارش فارس، محمدرضا خلعتبري در دقيقه 42 با شوتي از پشت محوطه جريمه دروازه استقلال را باز کرد. فرزاد خاتمي در دقيقه 64 در داخل محوطه شش قدم براي استقلال گلزني کرد.

پنالتي‌هاي استقلال : مجتبي جباري، ساموئل، عباس محمدرضايي، امير حسين صادقي( ضربه‌اش را به بيرون زد)، جواد نکونام، مهدي رحمتي( ضربه اش را به بيرون زد.)، فرزاد حاتمي( شهاب گردان ضربه پنالتي را مهار کرد.)

پنالتي‌هاي سپاهان : اروين بلکو، اميد ابراهيمي، محمدرضا خلعتبري، احسان حاج صفي، احمد جمشيديان( ضربه پنالتي را رحمتي مهار کرد.) محسن ايرانژاد( مهدي رحمتي ضربه پنالتي را مهار کرد.)، ميلان سوشاک

عليرضا فغاني داور مسابقه به آرش برهاني، فرهاد مجيدي، جواد نکونام و خسرو حيدري از استقلال و محمدرضا خلعتبري از سپاهان کارت زرد نشان داد.

فرشيد طالبي مدافع سپاهان در دقيقه 25 به دليل خطايي که روي آرش برهاني از استقلال انجام داد کارت قرمز دريافت کرد و از ميدان اخراج شد.

خسرو حيدري بازيکن استقلال نيز در دقيقه 62 با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد. استقلال بلافاصله بعد از اخراج حيدري گلزني کرد.

ديگر ديدار نيمه نهايي بين دو تيم پرسپوليس و داماش گيلان روز 17 فروردين در رشت برگزار مي‌شود.
 
 

 



انجمن title=

مشاهده ادامه مطلب سپاهان در ضربات پنالتي استقلال را حذف کرد